2011. május 26., csütörtök

Első fejlesztésem

Szóval elolvastam ezt azt, megoldottam egy halom példafeladatot amit nem élveztem és úgy gondoltam mi lenne ha írnék egy apró progit, ami egy bináris file-ból kiránt némi infót. Szigorúan gyakorlás kedvéért, hogy olyasmit csináljak amit élvezek és elmerülök benne. Persze csapdába estem mert ami szórakozásnak indult abból lett egy freeware+donate progi, majd alaposabb körbenézés után egy fullos fizetős alkalmazás ami piaci réskitöltő :) Röhelyes mert egy 40 sorból indult. :)
Ami menet közben letaglózott:
 Gyak bármilyen gondot meg tudok oldani ha érdekel a feladat :) Hiába vagyok kezdő, max idő de összejön. Időm van nem rohanok sehová. Kissé fényezve magam összesen egy dologra kérdeztem rá mástól. a többi a saját szellemi termékem .
 Ha nem kommentelek a progiba meg fogom szívni.
 A java úgy általában szarik az usb- kezelésre. Ettől elájultam. Baszod 2011-van. Egyenlőre még nincs itt a hw amit használni akarok de úgy néz ki, hogy az a megoldás hogy a hw kezelése kevert lesz, a driverek és a dll megy c-ben és a dll-t nativ-nak beépitem egy class-ba. Még jó hogy a hw-hez jönnek a forráskódok is mert különben kb itt lenne a vége a fizetős projektnek és fokoznám le freeware-nek.Nem érzem magam annyira menőnek hogy c-ben usb drivereket irkáljak vagy fejtsek vissza. Mondjuk még berosszulhat az implementáció vagy simán fos a hw majd kiderül.  Folyt. köv

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése