2011. június 4., szombat

USB kezelés java alatt

Szal megjött a hw és hozzá egy kupac jól-rosszul összelapátolt példa csak kinai dokumentációval. SDK sehol, angolul egy szó sem, kira. Plusz ugye a nyakamban az hogy a java szarik az usb kezelésre. Van ugye a Java Native Interface ami részemről egy rémálom. Van pár fizetős pofa de az meg nem érdekel. Utána rábukkantam erre: Java Native Acces ez piszok fény. Annyira hogy nincs is kedvem erről rizsázni a wiki oldalán annyira egyértelmű és alap a wines példa. Használd a gyári drivereket, dll-t és implementáld ezzel. Szal ha a dll-hez van bármi leírás vagy begyűjt az ember némi infót akkor hamar neki lehet esni. Miután belerágtam magam a tetű M$ Visual C++ függvényhívásaiba és az ezernyi változókba kb. 3 este alatt összedobtam egy alap kapcsolatot a hw-vel, win alatt java-ból :)  (Persze a hw cuccai nem sima c alatt születtek hanem Visual C++) Ebből két éjszaka ment rá mire ráakadtam a JNA-ra. Tuti itt megölném magam ha időre kellene a cucc vagy lenne bármi tétje a dolognak. Többször elbizonytalanodtam egyébként. Állandóan rajtam volt, hogy keressek vkit aki megoldja helyettem. őleg a visual c++ baszott fel nagyon.Voltam elég makacs, így viszont élvezem a dolgot piszkosul :) Most rajta vagyok hogy összelapátoljak java alá egy API-t a hw-hez persze rendesen letesztelve és megkommentelve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése