2011. április 14., csütörtök

java

 Próbálok rövid lenni, meg nem sok szakmai szarral felvágni hátha mást is érdekelne, minek vegyem el a kedvét annak aki érdeklődik csak.
Szal eléggé berosszultak a dolgaim, mint sok embernek az elmúlt egy-két évben, időm mint a tenger és mivel mindig is érdekelt nekálltam programozással foglalkozni. Szart se tudtam róla, pontosabban csak homályos elképzelések. Lehet mondani, hogy advanced computer user vagyok, meg nagyon erősnek is éreztem magam, szal nekiestem gugliztam, körbekérdeztem és kikötöttem a java-nál. Multiplatform megy ilyenek, smartkártyáktól a szerverekig minden vacakon elfut, gondoltam miért ne :)  Röviden annyi hogy a cuccod vagy alapból támogatja a java-t mert bele van forgatva a progijába (pl. mobiltelefonok) vagy le tudod szedni hozzá a free futtató környezetet mint pl. windows különféle verziói.
 Alapjában egyszer megírod a progit utána elvileg minden fut különösebb piszkálás nélkül ami tud java-t futtatni.(persze ha telefonra irsz egy zseblámpa alkalmazást az szart se fog csinálni egy linuxos laptopon) Fasza cucc.
 Szóval nekiestem és összelapátoltam pár könyvet amiből nekiestem saját kútfőből. A többi post majd erről fog szólni.

Uhh ezt elfelejtettem. Káromkodok, meg pocsék a helyesírásom. Ez van. Mondanám hogy nem csinálom vagy kevesebbet, vagy megjavulok de nem megy az olyan könnyen faluhelyen (Rideg Sándor: Indul a bakterház) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése