2011. április 28., csütörtök

java kezdő könyveim, linkek meg mittomén tanácsok ha neki akarsz vágni Vol. 2

IDE: Őszintén szólva egy szövegszerkesztővel is boldogul az ember ha akar, én leragadtam a netbeans-nél nem csak java-t tud vele az ember fejleszteni van egy halom plugin hozzá, sok mindent kezel. Van aki az eclipse-t futtatja, de végülis tökmindegy szerintem, az ember azt használja ami tetszik vagy bejön neki. (ez a két cucc free)
  A Netbeans help-je szerintem jó, ha meg elakad az ember itt mindenre megvan a válasz tényleg állati ahogy dokumentálva van minden.
 
Fórumok: Eddig nekem nem kellett. Tudom vicc meg minden, de nem volt olyan gond amire nem jöttem volna rá magamtól, vagy ne segitett volna a help. Ez persze pusztán azt jelenti hogy makacs vagyok meg azt hogy a csíra módon az elején tartok még :) Majd guglizok, bár a meló miatt jelen vagyon pár helyen modd és adminként is, és a  fórumozási szokásokról megvan a véleményem. Inkább próbálom megoldani saját módon, valamint Mr. Google segít ugyis, akármilyen a gond, kizárt, hogy nem szaladt már bele vki előtted.

Tervezett könyvek: Kb. ezeket néztem ki
Java 2 útikalauz programozóknak 5.0 I-II.  
Hatékony Java
Párhuzamos Java-programozás a gyakorlatban

Majd alakul, rajta vagyok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése