2011. április 15., péntek

java kezdő könyveim, linkek meg mittomén tanácsok ha neki akarsz vágni Vol. 1

Rogers Cadenhead: Tanuljuk meg a Java programozási nyelvet 24 óra alatt (CD melléklettel)
 Ez az első könyv aminek nekieestem. Itt a faszi oldala , az össze kiadás feladatai, megoldásai megtalálhatóak, persze angolul. Ha a könyvből áll neki az ember nem kell parázni hogy 2006-os a kiadás, annyira alap dolgokkal foglalkozik, hogy nem gond. 
 Így utólag visszanézve, a java egyik sarokpontjára az objektumorientált programozás ami ebből a könyvből nagyon gyéren jön át. Amire nagyon jó hogy nem esik neki az embernek az elején mindenféle szakbarbár dumával és próbál emberi módon kommunikálni veled. Ha bármi kicsit is értesz bármilyen programozási nyelvhez esélyes hogy ki fog akasztani, de ha tök kezdő vagy némi felszines tudást be lehet vele gyüjteni, és ami a legfontosabb nekem nem okozott semmi olyan durva téveszmét, amit később komoly munka lett volna levetkőznöm.
 Szal ha kitartóan végigcsinálod és elkap a java akkor fasza lehet tovább kersgélni, de ha ezt a könyvet soknak érzed akkor szerintem pápá. Ha meg kiakasztott, akkor minek próbálgatod én szóltam, hogy debileknek készült :)
 A másik amit szivesen használok: Peter J. Depasquale Java Zsebkönyv ez inkább egy gyors segítség ha alap infókra van szükség. Lassan már persze kezdem megjegyezni :)
  Ha magyar java akkor kikerülhetetlen Angster Erzsébet könyve namost mivel gyors guglizásaim során állandóan beleakadtam és mindenféle fórumon páran kanonizálták páran elátkozták, úgy gondoltam kihagyom. Meg azt hittem az a tény hogy 2001-es az számit mert 10 év az informatikában egy kurva eón. Jelenleg azt gondolom ezek az indokok puszta érzelmi döntések voltak, és be fogom pótolni. Érdekel a java hiba lenne kihagynom egy ilyen nyilvánvaló sarokkövet.
Ami valódi élmnyekkel és tudással dobott meg az egy jegyzet. Azt kell, hogy mondjam jó az ahogy végigvezeti az embert. Ha tetszik akkor szponzoráld az arcot, jófej. Nagy Gusztáv (szigorúan szakmai az arc a vallást nem szedi elő,ha valakit elriasztana vagy ellenkezőleg belelkesülne az oldalától)
Folyt. köv. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése