2011. augusztus 27., szombat

Nyár végi mese

Nyaraltam, melette meló tökig és basztam mindenre, a jóídő is bejátszott persze :)
Amit összehoztam eddig:
Kiszálltam a második hw-ből. Kénytelen voltam feldolgozni, hogy erősen csirke vagyok a java api gyártáshoz JNA segítséggel is. Nem a függvényhívások a tragédia hanem a adatot küldése fogadása, magyarul a típuskonverziók két nyelv között. Kajak kiborítottak. Leszarom mert nem adom fel, szereztem egy harmadik hw-t :)) kicsit erős már de jelentem a nagyrésze megvan. 3 nap alatt többet halattam vele mint az egész nyáron a másik két cuccal. Microcontroller alapú szal ebbe kellett irni egy saját progit is a pc-n futó java melett de legalább soros porton kommunikálnak ami java-ban legalább be van építve. (persze usb soros átalakitóval FTDI gyártmány. Ehhez van egy remek java-s API ) A három nap alatt megvan a micro belső progija, megvan a kapcsolat a cuccal alap szinten. Messze és sokkal messzebb jutottam mint eddig bármi mással. Valamint a cuccra sokkal több mindent tudok akasztani mint egy i2c-s forgalmazást. határozottan jobb. Persze olcsóbb is...naná.
Lassan elmúlik a nyár többet leszek a négy fal között többet fogok a programozással foglalkozni és sajna kevesebbet a heverészéssel. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése